جراح و متخصص لاغري كيست؟
نوشته شده توسط : رعنا

به طور خلاصه،به كسي كه به كمك تكنيك‌هاي جراحي، به لاغر شدن بيماران دچار چاقي مفرط كمك مي‌كنند متخصص لاغري گفته مي‌شود. جراح لاغري به افرادي كه با روش‌هاي ديگر موفق به كاهش وزن نشده‌اند كمك مي‌كند تا در يك مدت زمان كوتاه‌تر، به هدف خود يعني لاغري برسند. البته جراح لاغري واژه مناسبي براي اين جراحان نيست. از آنجايي كه اين پزشكان راه‌كار جراحي براي افراد چاق ارائه مي‌دهند، بهتر است آن‌ها را جراح چاقي خطاب كرد نه لاغري

 

 

دكتر طاها عنبرا

 

از جمله بهترين جراحان لاغري:

دكتر علي اميراحمدي در سال 1371 در رشته پزشكي عمومي در دانشگاه علوم پزشكي اهواز پذيرفته شد. سپس، رشته جراحي عمومي را براي مقطع تخصص در دانشگاه علوم پزشكي شيراز انتخاب نمود. در همان سال ها، ايشان به عنوان دانشجوي نمونه براي فراگيري جراحي لاپاراسكوپي گزينش شد و تنها فرد ذي صلاحي بود كه در بيمارستان هاي نيروي انتظامي، جراحي هاي لاپاراسكوپي را انجام مي داد. به طوريكه، در طول سه سال، بالغ بر 120 جراحي لاپاراسكوپي موفق را در كارنامه خود ثبت كرد.

 

دكتر طاها عنبرا متخصص جراحي عمومي و لاپاراسكوپي پيشرفته در تهران مي باشند و سال هاي متمادي در زمينه جراحي چاقي، لاپاراسكوپي و ديگر انواع جراحي فعاليت داشته اند. ايشان داراي بورد تخصصي جراحي عمومي از دانشگاه تهران بوده و در سال 2012 برگزيده ي كنگره ي بين المللي لاپاراسكوپي در بروكسل شدند. دريافت مدرك MIC از آمريكا، european scholl mis از بلژيك، euromi ايتاليا و دانشگاه شانگهاي چين، از ديگر مدارك و افتخارات او در اين زمينه مي باشد. ايشان در سال 1395 به عنوان پزشك نمونه در زمينه اخلاق و در سال 1393 به عنوان پزشك نمونه نظام پزشكي و همچنين خير نمونه سال انتخاب شدند. تاسيس بخش جراحي بيمارستان بين المللي تبريز از ديگر خدمات اين پزشك موفق و پر تلاش بوده است كه خود ايشان رياست بخش را به عهده دارند.





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: